684szt "stojące", 3szt "przewrócone".
Zakup O2 1.9 wątpliwości
Zwiń
X
-
Zakup O2 1.9 wątpliwości
Witam. W związku z tym,że moja O1 posżła do kasacji chce kupić następnego szkodnika. Znalazłem przez znajomka O2 1.9 TDI 105 KM w ELEGANCE z 2007r. przebieg 89000 (Pewny). Rocznie tym samochodem będę robił w granicach 15000 km. Wiem, że na diesla to mało ale auto trafia mi się w dobrej cenie. Byłby to mój pierwszy samochód z wysokoprężnym motorem więc mam pewne wątpliwości. Po pierwsze samochód dziennie robi 2 razy po 3 kilometry czyli na zimnym silniku, za to po południu nie stygnie . Czy owymi 3 kilometrami nie zamęczę tego motoru, moja O1 2.0 115KM przez 4 lata dawała radę. Czy rzeczywiście ten silnik jest tak bardzo hałaśliwy jak piszą niektórzy, czy też nie będzie bardzo odbiegał od mojej benzyny 2.0. Czy każda O2 z tym silnikiem posiada filtr cząstek stałych?
PozdarwiamPozdrawiam
-
-
Zamieszczone przez jankos31Czy rzeczywiście ten silnik jest tak bardzo hałaśliwy jak piszą niektórzy, czy też nie będzie bardzo odbiegał od mojej benzyny 2.0
Zamieszczone przez jankos31Czy każda O2 z tym silnikiem posiada filtr cząstek stałych?saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
[quote="jankos31"]Zamieszczone przez szkodaZamieszczone przez jankos31Czy rzeczywiście ten silnik jest tak bardzo hałaśliwy jak piszą niektórzy, czy też nie będzie bardzo odbiegał od mojej benzyny 2.0
I to mnie trochę martwisaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodano to jest oczywiste, że będzie odbiegał bardzo nie ma co się zastanawiać, więc może sobie odpuść jak masz przeżywać męki, że jest głośno
Gdyby jednak okazało się po jeździe próbnej, że hałas jest dla mnie do zaakceptowania to jak się ma sprawa z takimi codziennymi, krótkimi przebiegami, czy jest to bardzo szkodliwe dla tego typu jednostki?Pozdrawiam
Komentarz
-
-
jankos31, poczytaj http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=36604&start=0
i Ci przejdzie :diabelski_usmiech :wink:
Żartowałem, a tak serio to lubię swego klekota, przynajmniej słychać że motor chodzi, a po daniu w palnik poświszczy jak stary polonez :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez czesio73Przy twoich przebiegach, obecnych cenach paliwa diesla i ewentulanej kosztowniejszej jego naprawie polecam ci rozważenie benzyny, najlepiej bez turbo.
_________________Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jankos31Cały czas szukam benzyny, tylko akurat trafia mi się dobre TDI więc taka myśl o zakupie klekota przeszła pi przez głowę
Zamieszczone przez czesio73Przy twoich przebiegach, obecnych cenach paliwa diesla i ewentulanej kosztowniejszej jego naprawie polecam ci rozważenie benzyny, najlepiej bez turbo
Moja rada taka jak kolegi powyżej, trzeba dosiąść skodolota i pośmigać aby wyjaśnić dylemat. Ja z mojego "klektoa" jestem zadowolony.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jankos31Zamieszczone przez mrfaziMoja rada taka jak kolegi powyżej, trzeba dosiąść skodolota i pośmigać aby wyjaśnić dylemat. Ja z mojego "klektoa" jestem zadowolony.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jankos31A nie jest przypadkiem tak,że 2.0 TDI ma lepszą kulturę
kolego jankos31 naprawdę proponuję przejażdżkę tym TDI, dopiero wtedy ocenisz co i jak.
Zamieszczone przez jankos31Byłby to mój pierwszy samochód z wysokoprężnym motorem więc mam pewne wątpliwości.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mrfazikolego jankos31 naprawdę proponuję przejażdżkę tym TDI, dopiero wtedy ocenisz co i jak.Pozdrawiam
Komentarz
-
-
jankos31, jak jeżdzą po zachodniej części europy to podobno co 120 tkm. Ale w polsce zalecana wymiana to właśnie 90 tkm i warto tego się trzymać. Graty komplet rozrządu z pompą i napinaczami wszystkimi plus robocizna w dobrym warsztacie (oczywiście nie ASO ) to koszt pewnie coś 900-1000 zł.
Komentarz
-
-
jankos31, jak jeżdzą po zachodniej części europy to podobno co 120 tkm. Ale w polsce zalecana wymiana to właśnie 90 tkm i warto tego się trzymać. Graty komplet rozrządu z pompą i napinaczami wszystkimi plus robocizna w dobrym warsztacie (oczywiście nie ASO ) to koszt pewnie coś 900-1000 zł.Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jankos31A tak przy okazji przy jakim przebiegu wymienia się rozrząd w tym silniku i jakie są przybliżone koszty.Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Ja też przesiadłem się z benzyny na diesla i mi się spodobało :wink:
Aż tak bardzo dźwięk nie przeszkadza, no i na trasie jest dużo ciszej niż w benzynie. Przynajmniej takie są moje odczucia, bo tam gdzie w moim polo silnik już wył z rozpaczy to w skodzie jest cicho.
A rozrząd w aso to koszt 1200zł z pompą wody, pierwsza wymiana po 90 tyś, jak robisz w aso to niby wkładają jakiś wzmocniony i kolejna wymiana po 120 tyś km.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez abstinentja tam robię 10 koła na rok, i nie zamienię klekota na inne głupoty
Zamieszczone przez conanpierwsza wymiana po 90 tyś, jak robisz w aso to niby wkładają jakiś wzmocniony i kolejna wymiana po 120 tyś km."Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"
Komentarz
-
Komentarz